Tvorba textov

Copywriting tvorba textov

Copywriting je písanie reklamných a marketingových textov a jeden zo základných elementov efektívneho marketingu s cieľom vytvárať obsah, ktorý predáva. História copywritingu siaha do dôb, keď sa začali tlačiť a distribuovať noviny. Dnes vidíme copywriting (tvorbu textov) vo svojich poštových schránkach, e-mailoch či v reklamách, ktoré pozeráme. Vo všeobecnosti sa ľudia najviac zameriavajú iba na správnu gramatiku textu, to však vôbec nestačí. Prečo?

Pretože treba rozumieť nielen myšlienke či produktu, ale maximálne sa vcítiť do role cieľovej skupiny, ktorú oslovujeme. Copywriter je človek, ktorý má na starosti tvorbu kreatívneho a zaujímavého obsahu s cieľom zaujať publikum a vyzvať ho k akcii. V skratke, je to profesionálny autor, ktorý je zodpovedný za písanie textov alebo podkladov, ktoré sú použité na marketingové a propagačné účely.

Naše práce ste mohli vidieť v nasledovných médiách:

Naše PR články, tlačové správy, reklamné texty v printových a online médiách.

Kde všade sa tvorba textov – copywriting používa a s čím Vám vieme pomôcť?

  • Texty na webstránky
  • Popis produktov alebo služieb pre e‑shopy
  • Články určené na blog
  • Príspevky na sociálne siete
  • Facebook alebo Google reklamy
  • Reklamné a PR články
  • Názov firmy a firemný slogan
  • Newsletter
  • Tlačoviny a printové médiá
  • Rozhovory
  • Popis YouTube videí

Konkrétne príklady dobrého a zlého copywritingu – tvorby textov:

ZLE: Naša aplikácia Vám nebude naburávať Váš každodenný program.
DOBRE: Naša aplikácia skvele zapadne do Vášho každodenného programu.

ZLE: Ušetríte mnoho času.
DOBRE: Ušetríte čas, ktorý môžete stráviť s rodinou.

Všetky naše služby do seba zapadajú a dávajú zmysel, ak sú realizované súčasne a komplexne. Radi Vám vysvetlíme viac na káve alebo cez telefón.